TWILIGHT

Ühendriigid, 2008.
lavastaja Catherine Hardwicke.
osades Kristen Stewart ja Robert Pattinson ja teised.

twilight_movie_poster2Forum kinoketi eelmise nädala odavpileti kampaania näis olevat üpris edukas- pea kõik filmid müüdi välja ja SOS lasteküla kaakidele koguti 40 000 krooni. Palju õnne. Ka ise sai odavpileti mõnusid kasutatud ja kõigi teismeliste lemmikfilmi vaatama mindud. Üldiselt see väga positiivne filmikogemus polnud- kõigepealt pidi järjekorras passima, sest saba lookles uksest välja. Ja kinosaal oli täis mingeid ülekaalulisi noori tütarlapsi. Ja film ise oli ka jube sitt.

Mulle kohe üldse ei meeldi, mis vampiirimüüdiga tehtud oli. Vampiirid pelgavad valgust, sest valguse käes nad hakkavad sädelema. SÄDELEMA? Mida v*ttu? Ja miks peaks vampiir sõitma kõige turvalisema pereauto Volvoga? Ning igal vampiiril oli oma supervõime. Peategelane Edward oli tugevam kui Chuck Norris, kiirem kui Supermees ja osavam puude vahel liugleja kui lendorav. Tema õde nägi tulevikku. Teiste supervõimeid ei avaldatud, aga ma kahtlustan, et isa oli veniv kummimees ja vend sai muutuda põlevaks lendinimeseks.

Ma idealistliku inimesena usun, et teismelistele ei pea tegema nii labast ja tobedat filmi. 90% filmist kulus teismeliste tüdrukute märgaja Robert Pattisoni silmade ja kulmude näitamisele. No mind jätab see pilk külmaks, sorri. Oleks võinud ju kasvõi naispeategelaseks mõne silmarõõmu võtta, mida minusugused perverdid võiks vaadata. Aga ei.

robert-pattinson

tšeki mu kulme

6 Responses to “TWILIGHT”

  1. yououghttokidme Says:

    Meyeri teos on kõige kurjajuur. Sitast ikka saia ei tee ja seepärast ei ole ka film suurem asi.

  2. “VAATA MIND! MA OLEN KOLETIS!! VAAAAAAATA MIIIIIND!”

    Sädeleb.

  3. isiklikult kavatsen eksperimendi korras ka raamatu läbi lugeda, aga kuuldavasti on see veel halvem kui film

  4. Ei mahu sinu pakutud vanusegruppi, on juba mõnda aega 20 oldud, kuid raamatud meeldisid ja film, kuigi oleks saanud paremini, meeldis seetõttu ka. Näitlejad ometi ka väga kenad kõik.

  5. No hingelt noor oled siis 🙂

  6. Jamh, mu õde tiris mind seda vaatama (ise olen 15 ja tüdruk) ja ma jäin magama filmi ajal. Raamatut pole lugenud, ei taha ka. Sest eestikeelne pidi nõmedam olema, kui ingliskeelne. Ja ingliskeelset ma lugeda ei viitsi.

    *sädeleb*

Leave a Reply

