SETH MACFARLANE`S CAVALCADE OF CARTOON COMEDY

Cavalcade of Cartoon Comedy
USA, 2009.

uskumatu

seth-macfarlanes-cavalcade-of-cartoon-comedy

Presented by Burger King

Mul on Seth MacFarlane`ist kahju. Veel paar aastat tagasi kirjutas mees ühte väga naljakat ja ühte peaaegu naljakat sarja- ja siinkohal ei mõtle ma Dexteri laboratooriumit ja Johnny Bravot. Aga viimasel paaril aastal on mees ennas ideedest ja teravatest naljadest tühjaks pigistanud. Ma ei mäleta millal viimati tuli välja tõsiselt nauditav Family Guy. Samas miskipärast ma vaatan nädalast nädalasse vanast harjumusest ikka seda sarja ning järjepidevalt pettun, sest sarjas lihtsalt pole enam uusi ideid ja lastakse lihtsalt vana rasva peal liugu. Näiteks South Park on vastupidine näide- iga uus hooaeg on võrreldes eelmisega parem.

Antud lühifilmide kogumik kukub samasse auku Family Guy´ga- no fuck, ma olen seda kõike varem näinud. Ja kõik need samalaadsed lood töötavad sealsete vaheklippidena paremini. Praegusel juhul oli see kogu kompott kuidagi…emm…mõttetu ja sisutühi. Mõne uue tulija jaoks oleks sellise kogumiku kokkupanek võrreldav ehk  isikliku rekordi sooritamisega, kuid Seth MacFarlane jaoks on see lati alt läbijooksmisega. Mees, võta aastaks-paariks puhkus ja kogu ennast. Pole vaja raha nimel selliseid käkke kokku panna.

seth-macfarlanes-cavalcade-of-cartoon-comedy2

Leave a Reply

