Archive for November 21, 2009

PÖFFi päevik: 20. november

Posted in PÖFF 2009 on November 21, 2009 by Kalju

Teine katse PÖFFi päevikuga alustamiseks. Esialgu sai see postitus kustutatud, sest tundus, et maailmas pole nii maniakaalseid ja igavusse surevaid inimesi, kes mu päevadest lugeda tahaks. Aga mine sa kuradit tea. Et kõik ausalt ära rääkida, nagu oli, pean ma alustama sellest, et ma olen sellel PÖFFil infotöötaja ühes suures kaubanduskeskus/kultuurimajas ja just sellel reedel oli suur avalöök piletimüüjatele ja infotöötajatele. Tegelikult oleks mul pidanud tänane päev täiesti vaba olema,  aga mu süda läks kaastöötajanna H. “Kas sa äkki saaksid täna õhtul äkki tulla?” küsimuse peale süda härdaks ja nii ma tegin juba esimesel päeval niiöelda ületunde. Samas vaadates korraldajatiimi magamistundide ja töötundide suhet, siis ma ei saa absoluutselt kurta ja ega ma kurdagi. Esimene päev tööpostil oli lõbus ja seda peamiselt kahel põhjusel: 1. inimestele 200-st filmist selle 3  perfektselt sobiva soovitamine on paganama keeruline, kuid samas ka humoorikas. 2. Kohe PÖFFi boksi kõrval esines London Beat. Fuck yeah, ükski Best of 80`s plaat ei ole ilma nende loota “I`ve Been Thinking About You”. Kahju ainult, et nende live 1 loo pikkuseks jäi, aga mis sa vanahärradelt ikka rohkem soovid. Samas nooremad muusikud vokaal-instrumentaalkollektiivist HU? tegid märksa pikema kava.

Hilisõhtul sai ka kinosaalis PÖFFi avalöök tehtud ja seda Animated Dreamsi raames linastunud 9,99 dollari nimelise plastiliinifilmi abil. Okei film, mis ma muud oskan selle kohta ikka kell neli öösel öelda.

Filmisoovitus homseks (õigemini tänaseks):  Kell 16.00, Kino Sõprus,Nõukogude animeeritud propagandafilmid.” Tundub päris põnev värk olema. Kes jõuab, see võib muljetada.

PÖFF 2009: EINAYAM PKUHOT

Posted in 2009, 4/6 - okei, draama, Iisrael, PÖFF 2009 on November 21, 2009 by Kalju

Eyes wide open.

Iisrael.

20o9.

lavastaja Haim Tabakman

osades karvased mehed Zohar Shtrauss ja Ran Darker ja teised.

Ahoi neonatsid ja muidu sallimatud inimesed! Kõne all olev film teile arvatavasti ei meeldi, sest see räägib kahest juudi härrasmehest, kelle vahel tärkab ootamatu ja keelatud kirg. Peagi anduvad kaks karvast meest teineteisele lihapoe hämarates tagaruumides, sellal kui kogu muu juudikogukond ja ühe mehe pereliikmed vaatavad olukorrale vägagi viltu. Kuigi filmil jääb veidi särtsu vajaka, on tegu vaieldamatult tugeva ja mõjuvõimsa filmiga.