PÖFFi päevik: 23. november

Esmaspäev tuli mul PÖFFivaba päev. Graafikus oli vaba päev ja nii sai vahelduseks koolis käidud. Seal juhtus tore seik, kus peale mu elavat ettekannet auditooriumile arvas õppejõud, et ma olen purjus või kasutades tema sõnu “laksu all”. Pean edaspidiseks antud info kõrva taha panema ja oma žestikuleerimist järgima. Jube piinlik lugu, kui ma PÖFFil mõnda filmi sissejuhatades kaugetele ja vähemkaugetele külalistele väära mulje jätaksin.

Päev-kaks tagasi pööras herr Metsavana  tähelepanu seigale, et ma olen ainus tänavusest festivalist kirjutaja ja tavaliselt PÖFFi ajal välja ilmuvaid blogijaid tänavu polegi. Justkui tellimise peale ilmus välja Joonas, kes üsna konkreetselt ja lühidalt kirjutab oma PÖFFi elamustest.

Samas üldpilt blogimaailmas on hetkel veel üsna rahulik ja rollijaotus hästi välja kujunenud: mina pean päevikut, Joonas kirjutab filmidest ja Trash kritiseerib Alar Niinevälja (siin peaks olema msn`lik naerunägu). Tänavune filmifestival on ukse taha ilmunud väga vargsi, võrreldes näiteks muusikafestivalidega. Viimaste puhul on kõik Eesti alevikud plakateid täis, foorumid kihavad juba kuid varem ja meedia on reklaam-artikleid täis. PÖFFi puhul miskipärast nii laialdast kõlapinda pole. Kui nüüd mõtlema hakata, siis ainust PÖFFist rääkiv artikkel, mis laksust pähe hüppab on Ekspressis olnud pildiseeria Filmifestivali kontori avamisest. Kuigi ma nüüd viimasel ajal väga palju meediat peale KesKus ajalehe pole endasse ammutanud.

Viskaks siis lõpetuseks ühe filmisoovituse ka. Kui kõik läheb plaanipäraselt, siis ma sean homme õhtul kella kuueks oma sammud Sõprusesse, kus linastub väidetavalt Venemaa esimene katastrooffilm Meeskond, mille väljalaske aastaks 1979. 

“Esimene nõukogude katastroofifilm. Reisijaid ja kaupu vedava lennuki meeskond satub olukorda, millega võrreldes maailmalõpp tundub lapsemänguna. Lennuväljal, kuhu lennuk maandus, on maavärisemine. Hõõguv laava purskab, maa kaob jalge alt, kõik ümberringi põleb ja variseb kokku, inimesed on paanikas. Kohe pärast lennuki maandumist toimub uus tõuge, mis kahjustab stardirada. Kuid tänu kogenud meeskonna julgusele õnnestub lennukil siiski õhku tõusta.”

Ja kui eriti hästi läheb, siis lähen teen oma JUST Filmi debüüdi ka homme ära.

One Response to “PÖFFi päevik: 23. november”

  1. Käisin eile pressikaardi järel, mis tähendab, et mu/me blogi ärkab mõneks ajaks talveunest…

Leave a Reply

