PÖFFi päevik: 25. november

Vaatasin ühel õhtul erinevate blogijate kavva võetud filme ja mõtlesin, et paneks ka oma kava kirja. Samas peale mõningast tööd selle kallal, ma mõistsin, et ma heal juhul suudan 15 filmi ära vaadata ja sellisel juhul koosneks mu elu ainult ja ainult PÖFFist. Muhe. Samas mu hüpoteetiline “savi koolist ja magamisest ja eraelust” plaan näeb välja selline

27.11

kui jõuan peale eksamit, siis:
18:30 Ühistransport
2045 Usalduse murdmine
22:30 Sexykillers (kõik Kinomaja)

28.11

kui jõuan peale hommikust infotöötaja vahetust, siis
17:30 Kahe maailma vahel
19:30 Ajami
22:00 Vennaskond (kõik Plaza)

29.11

õhtune vahetus infotöötajana Solarises

30.11

õhtune vahetus infotöötajana Solarises

1.12

kui jõuan peale eksamit, siis:
16:00 Ma ei ole sinu sõber
18:00 Vutikohtunikud
21:00 Peter ja Vandy (Kõik Solarise erinevad saalid)

2.12

kui jõuan peale hommikust infotöötaja vahetust, siis
17.30 Kahe maailma vahel (Von Krahl)
20:00 Samson ja Delilah (Cinamon 4)
22.45 Doktor Parnassuse Imaginaarium (Cinamon Saku Saal)/ 23.15 Black Dynamite (Artis 1)

3.12

kui jõuan peale hommikust infotöötaja vahetust, siis
17.30 …Emme on juuksuri juures (Kinomaja)
20.00 Kumminukk (Plaza)
23.00 Jänku ja Pull (Artis 1)

4.12

õhtune vahetus infotöötajana Solarises

5.12

õhtune vahetus infotöötajana Solarises

6.12

kui jõuan peale hommikust infotöötaja vahetust, siis
17.30 Keegi ei tea midagi Pärsia kassides
20:00 Võib valjuks minna
22:00 Naised ilma meesteta (Kõik Plaza)
või siis mõni lisaseanss.

Palju kokku tuligi nüüd, 18. Pole paha.

Paar sõna ka komapäevast. Hommik algas mu geniaalsusepuhanguga, kui ma ühendasin tund aega monitori arvuti külge. Peale igakülgest nüsimist ja tunnet, et monitor on vahepeal riknenud, sain aru, et ma tund aega toppisin juhet valesse auku. Ma olen idioot. Õnneks kaootiline algus ei saanud jätku ja ülejäänud päev möödus õigeid rööpaid pidi.

Väike teadaanne ka pensionäridele, kes juhtuvad mu blogi lugema: “Solarise paganama kliendikaarti te saa PÖFFi infopunktist!”. Öelge seda ka oma sõbrannadele edasi. Ja kui te juhtute ikkagi tulema PÖFFi infopunkti ja ma olen viisakalt ära seletanud, kust te oma kaardi kätte saate, siis teil pole mõtet mulle vastu vaielda, et te just sellesse infopuntki andsite oma kaarditellimuse. Nii uskumatu, kui see ka pole-te ei saanud seda teha. Parim tädike oli see, kes oli kindel, et ta rääkis 2 nädalat tagasi just minuga.

Õhtul sai jalga ja suulihaseid puhatud tümakadok Elektrooniline Reykjavik saatel. Ma miskipärast eeldasin, et kõik Islandi bändid on Björgilikult ja Sigur Roslikult kulgevad muusikapommid, kuid võta näpust. Islandlased reivivad Techno ja Hardcore`i saate vaat et rajumalt kui narkojoobes Lasnamäelased. Samas muusikategijad rääkisid oma muusikast nii entusiastlikult ja hingestatult, kuidas 120 lööki minutis on taevalik ja kuidas techno on Aafrika trummimängu edasiarendus, et lõppeks oli tegu päris maguse suutäiega õhtuks.

Leave a Reply

