PÖFFi päevik: Kokkuvõte, Ninja Roboti PÖFFi tööga seotud auhinnad 2009.

Festival saigi läbi ja kuradima kahju on. Nii lahedat kahte nädalat vaat et ei mäletagi oma elust. Kõik kaastöötajad olid lahedad, filmid olid lahedad ja töö ise oli lahe.Ainult pitsad polnud lahedad- kes teab, see teab. Et asjale joon alla tõmmata ka blogis, siis annan suurejooneliselt kätte Ninja Roboti PÖFFi auhinnad 2009.

Niisiis:

Ninja Roboti PÖFFi tööga seotud auhinnad 2009

Kõige etteheitvama pilguga kliendi auhind:

härrasmees tuleb leti äärde ja küsid:”Palun kaks pileti PÖFFile.”
mina:”Kuhu täpsemalt?”
härrasmees:”Ei-ei, palun kaks piletit PÖFFile.”
mina:”Mis filmile?”
härrasmees vaatab mulle otsa sellise näoga nagu ma oleks lausdebiil ja ütleb iga sõna rõhutades:”Ei, ma ei taha filmidele piletit osta, vaid PÖFFile.”

Jonnakaima kliendi auhind:

vanadaam:”Tere, ma tulin oma Solarise kliendikaardile järele.”
mina:”Solarise kliendikaardi saate kätte esimeselt korruselt, Ticketpro kassade kõrval on ka Solarise infopunkt.”
vanadaam:”Ei ole võimalik, mind just saadeti siia.”
mina:”Solarise infopunkt oli paar päeva varem tõesti meie boksi kõrval, aga nüüd on see esimesel korrusel.”
vanadaam:”Ei, ma täpselt mäletan, et just teie võtsite mu avalduse vastu just selles samas kohas.”
mina:”See pole võimalik. Me oleme PÖFFi infopunkt ja ma pole kelleltki Solarise kliendikaardi avadust vastu võtnud.”
vanadaam:”Ei-ei, ma mäletan väga hästi.”
mina:”Te tõepoolest mäletate valesti.”
ja niimoodi veel kaks minutit edasi kuni ta läks väga solvunult ära, et ma talle tema Solarise kliendikaari ei andnud.

Suurim tehniline aps:

Film vajus kaadrist välja ja seetõttu polnud subtriitreid näha. Kuna film oli selleks ajaks juba paar minutit käinud, võttis mehhaanikutel filmi kerimine 10 minutit aega ja ma pidin härdalt inimeste ees vabandama. Kolm inimesti ostustas saalist lahkuda.

Suurim mitte-tehniline aps:

Läheb jagamisele kahe olukorra vahel:

1.
mina: “Ja nüüd võite esitata küsimusi filmi lavastajale Jukka Jalonenile”
Jukka Salonen:”`Not Jalonen, Salonen”
mina: “Perkele.”

2.
peale hullumeelset jooksmist mehhaanikute ruumi ja infolaua vahet jõuan higisena saali ette: “Tere, te tulite vaatama filmi … (piinlik vaikus), vabandage, ma lähen otsin endale kava”, ja jooksen saalist välja kava otsima. Publik naerab.

Parima kahemõttelise lause auhind:

Mina ja PÖFFi üks programmi koostajaid tutvustame mikrofoniga, mis kõlab üle terve Solarise keskuse, PÖFFi filme.
mina: “Film Black Dynamite peaks meeldima kõigile, kellele meeldivad suured neegrid suurte relvadega.”
Järgneb hetk vaikust ja minut aega kahe mehe võppavat naeru.

Eriauhind, vimpel “Tahaks teile karjuda, et te olete idioot, aga siiski naeratan ja aitan teid“:

Kõik 5000 inimest, kes tahtsid PÖFFi infoletist saada Solarise kliendikaari.

“Respekt teile, mehed” auhind

Cinamoni mehhaanikud, kes palehigis pidid kahekesi hoolitsema 3 PÖFFi ja 4 Cinamoni kino filmide eest ja kõige selle taustal veel minu rumalaid küsimusi a la “Kas kõik filmid on ikka kohal?” taluma.

Suurima elektrišoki auhind:

Kuigi see võiks kuuluda Cinamoni ustele ja seintele, kust ma sain konstantselt särakat läheb see auhind siiski PÖFFi lõpetamise äfterpeo äfterpeo baaris NoKu asunud laualambile, mis kukkus mulle käe peale ja andis mu elu suurima elektrišoki.

Lähipäevil auhindame ka filme, mida ma tegelikult nägin auhindamiseks liiga vähe.

8 Responses to “PÖFFi päevik: Kokkuvõte, Ninja Roboti PÖFFi tööga seotud auhinnad 2009.”

  1. See on vist kõikidest PÖFFipostidest parim.

  2. Tõesti hea 🙂

  3. Kavatsed sa seda tööd ka järgmisel PÖFFil teha?

    Kurat, ma oleks ka vist pidanud sõbraga sinult küsima tulema. Sattusime sellele Barack Obama filmile. Aga eks see õige festivalikogemus ongi täielik üllatada laskmine ja pimedasse saali maha istumine ilma korraliku aimuta, mis sulle nüüd näidatakse.

    Sa kellelegi soovitasid ka seda Obama filmi?

  4. Kogu PÖFFi sees olemine oli nii lahe, et kui jalad kannavad, siis proovin kindlasti kaasa lüüa. Mõned inimesed võtsid isegi ministeeriumist puhkuse, et saaks PÖFFil vabatahtlikud olla.

    Iseasi muidugi, kas mind tagasi tahetakse 🙂

    Va Obama filmi kohta peab ütlema. et kellelegi ma seda ei soovitanud, sest polnud seda ise varem näinud ja ega üheltki programmimeeskonnalt ka selle filmi kohta ülikiitvaid soovitusi ei tulnud. Dokfilmi austajatele sai põhiliselt Vutikohtunikke ja Meisterpettur Kostabit ja Cove`i ja Birma VJ`d soovitatud, mis sisetunde ja programmimeeskonna juttude põhjal tundusid kõige põnevamad.

    Üldse see soovitamine on maruraske. Näiteks paaridele soovitasin tihiti Samson ja Delilah filmi, mis sünopsise järgi tundus olevat süna päikseline ja küllaltki nunnu film, millel taustaks karm olelusvõitlus. Ise lõpuks filmi nähes sain aru, et tegelikkuses on lugu täiesti vastupidine. Dialoogivaba ja äärmiselt karm linateos. Aga mis seal ikka.

  5. subtitreerija Says:

    Duubeldaksin omalt poolt “Respekt teile, mehed” auhinda. Eesti parimale tõkkejooksjale teeksid nad ka iga kell ära 🙂

  6. ninja, kuhu jäi parima telefonikõne auhind? 😉

  7. Parim telefonikõne oli selline olukord, mida on võimatu kirjutatult sõnadesse panna, et selle absurdsusest aru saada ja sestap ei pannud ka kirja.

  8. Kinumehaanikud tänavad auhinna ja toreda seltskonna eest :). Üritame järgmine aasta veelgi paremini :).

Leave a Reply

