THE INVENTION OF LYING

The invention of lying imdb`s.

Ühendkuningriigid.

2009.

lavastaja Ricky Gervais ja Matthew Robinson.

osades Ricky Gervais, Jennifer Garner jt.

Eile oli rahvusvaheline Ricky Gervaisi päev. Tegelikult küll rahvusvahelist Gervaisi päeva polnud, aga mina veetsin eilse päeva antud härrasmehe seltsis. Tegelikult miks ma ei võiks 21. jaanuari Ricky Gervaisi päevaks nimetada- igasuguseid tobedaid päevi ju mõeldakse välja.  Hea meelega tooks mõne humoorika näite tobedast päevast, aga ühtegi ei tule meelde. Täiesti ebaõnnestunud killurebimise katse. Aga see selleks.

Niisiis: Rahvusvaheline Ricky Gervaisi päev.

Kõigepealt vaatasin soojenduseks mehe parimaid palasid Kuldse “valisime Avatari parimaks filmiks- oleme ametlikult sama nõmedad nagu Oscari jagajad” Gloobuse õhtujuhtimisest. Oli naljakas, eriti Mel Gibsonile ära panemine.

Siis vaatasin paar osa statiste. Pärlide-pärl oli Kate Winslet, kes paar aastat tagasi tehtud osas sõnas “Kurat, ma teen neid holokausti filme ainult seepärast, et tahaks Oscari kätte saada. Kindla peale minek.” Ja eelmisel aastal saigi Winslet kauaoodatud Oscari kätte holokaustist rääkivas filmis mängimise eest. Oli naljakas.

Siis vaatasin teist või kolmandat korda Gervaisi seisa-püsti-komöödiat Politics, mis pole küll nii särav kui Animals, aga siiski naljakas.

Lõppeks võtsin ette härrasmehe lavastajadebüüdi “The Invention of lying” ja ma ei suuda ära imestada, kui pask see oli. Mul ei tulnud kordagi isegi muiet suule. On maailm, kus inimesed räägivad ainult tõtt. Selles maailmas hakkab üks luusermees valetama ja astub seeläbi Jeesuse ja teiste piiblitegelaste jalajälgedes.  Erinevad kuulsused, alates Ed Nortonist lõpetades Phil Seymour Hoffmanniga, tegid mõttetuid kõrvalosasid, Jennifer või Jessica või misiganes Garner on siiani maailma kõige koledam naine ja Gervais tegi miljon korda tehtud näomiimikat. No ei olnud naljakas.

Ma pean seda uuesti ülekordama: inglise komöödianäitlejad + Hollywood =  pask. On see niimoodi tänapäeval (lisaks Gervaisile ka täiesti mannetuid osatäitmisi tegev Simon Pegg) ja oli sama seis ka varem. Võtame näiteks John Cleese`i, kes tegi järjest Monty Pythoneid. Siis läks Hollywoodi ja tegi Kala nimega Wanda. Põgene Ricky, enne kui hilja!

Põgene, Ricky Gervais –
see on ainus võimalus.
Põgene, Ricky Gervais–
tee Inglismaal oma komöödiaid,
kuni veel sa vähegi suudad,
kuni veel sa vähegi loodad,
vähegi hoolid –
põgene, Ricky Gervais!

5 Responses to “THE INVENTION OF LYING”

  1. Ricky Gervais Show (2010) coming at ya! Ei põgene ta kuhugi.

  2. Kala nimega Wanda oli halb film?

  3. Võrreldes Inglismaal tehtuga- jah.

  4. Mulle “Wanda” omal ajal täitsa meeldis, isegi “Fierce Creatures” on mu meelest suht okei.

  5. Guido Mukk Says:

    Ei tea mis mul viga aga mina naersin..võrreldes pohmaka jms. oli see rohkem minu naerusoonele.

    Ja õige öelda , et Wanda oli hea. Kui seda uuesti proovite vaadata ..tundub see aegunud.

Leave a Reply

