CLASH OF THE TITANS

Titaanide kokkupõrge (3d) imdb`s

Ameerika Ühendriigid

2010

lavastaja Louis Leterrier.

osades  Sam Worthington, Liam Neeson, Ralph Fiennes jt.

Nüüd on see aeg käes! 3d müüb ja iga teine film üritatakse vorpida ruumiliseks. Vägisi tulevad meelde ajad, kui Hollywood hullus CGIst. Vaadake kasvõi 10 aastat vanu filme, mis on täis piinlikult võltse tegelasi ja tegevust. Ma ei suuda siiani otsast lõpuni ära vaadata Ämblikmehe saaga esimest filmi, sest mul hakkav silmad lihtsalt mäda välja ajama. Titaanide kokkupõrge läheb samasse kategooriasse. Kümne aasta pärast vaatavad inimesed seda filmi oma 3d telekast ja mõtlevad “mida kuradit?”

Titaanide kokkupõrge polnud algupäraselt mõeldud 3d`na. Produtsentidel ja muudel asjapulkadel tuli kolme dee idee alles post-prodaktšianis ja näib, et lõppeks visatigi üle jala mingi käkk kokku. Esil olevad tegelased on justkui välja lõigatud ja pilti täiesti mittesobivad, sellal kui taamal olijad moodustasid lihtsalt ebamäärase udukogu. Pidevalt oli fookus vales kohas. Rääkimata kohtadest, kus juuksed hõljuvad peast eemal või taustal seisjal on topeltpea või on tegelase proportsioonid täiesti valed. Ma tundsin ennast nagu Kesuke Miyagi õpilane Daniel-San, ainult “wax off, wax on” asemel tegin ma käeharjutust “Prillid ette, prillid maha”. Kimbatus oli suur filmi kolmdees näha, aga peale paari minutit pidi prillid jälle kõrvale panema, sest tuhm ja ebamäärusest kubisev pilt kriipis silma. Peale paari minutit tekkis sisimas lootus, et äkki on asi paremaks läinud ja panin prillid ette. Ja siis jälle prillid maha ja prillid ette ja priilid maha ja prillid ette…

Filmi sisu on klassikaline nagu kõik Kreeka mütoloogial põhinevad filmid. Inimesed ajavad oma praalimisega jumalad kurjaks. Ühel hetkel sajab Hades kuninga läbule sisse ja annab eriti üleannetule linnale kaks võimalust: A linn ohverab printsessi või B suur koll Kraken hävitab linna koos kõige seal elavaga.

Nüüd tuleb viktoriiniring. Mis juhtub?:
A Linn ohverdab printsessi ja kõik ülejäänud inimesed elavad õnnelikult elu lõpuni.
B Linn otustab printsessi mitte ohverdada. Välja saadetakse parimatest sõjameestest koosnev salk, kust ei tule peaaegu mitte keegi elusana tagasi. Lisaks ründab Kraken ikkagi linna ja sajad inimesed, sealhulgas kuningas surevad. Kuid printsess jääb lõpuks ellu ja vaataja peaks seetõttu õnnelik olema ja teisi inimesi raju leilina tapnud veresauna unustama.

Ma ei hakka õiget varianti teile ütlema, sest muidu ma spoilerdan.

Seda ma ütlen küll, et kui ma saaks iga kord mündi, kui Kreeka Mütoloogial põhinevad filmis lüüakse kivipilguga Meduusal pea maha ja sellega tapetakse suur koll, siis ma saaks nende müntide eest jäätise osta. Selle hästi suure šokolaaditorbiku.

Täiesti juttu mittepuutuv remark- Praegu teeveekolmes jooksvas Miami Vice`i osas on verinoor Ben Stiller- tüüp polnud ka noorena naljakas.

Filmi ehk ägedaim osa olid seal leiduvad erisugused kollid. Näiteks hiigel-tapjaskoprionid ja lendavad Pegasused ja nii edasi. Isegi transformeri näo ja moega kõrbeelanikud olid kohal. Kohati päris äge staff. Kahjuks näitlejate osatäitmised nii meeliköitvad polnud. Seda küll põhiliselt erinevate häirivate tegurite pärast. Näiteks Liam Neesonit vaadates ma mõtlesin rohkem sellele, miks ta juuksed peast eemal on. Ja Fiennese puhul ma mõtlesin, et miks ta kähiseb nagu Christian Bale oma lahedates rollides ja kas see on lahe.

Täiesti juttu mittepuutuv remark number kaks- NYPD Blues mängib Päästva koolikella Zach.

Parim koht filmis oli hetk, kui Sam Worthington elik Perseus läks meestega Meduusat tapma ja luges sõduritele sõnad peale “Ärge sellele litsile silma vaadake.” Ma soovitan sellele 3d litsile nimega “Titaanide kokkupõrge” ka silma mitte vaadata. Kui hirmsasti vaja, siis oodake kuni film 2d`s välja tuleb.

Innustatuna filmis olnud sõbralikest kollidest, mõtlesin särke müüma hakata.

7 Responses to “CLASH OF THE TITANS”

  1. UUUHHffff…tundub, et ma PEAN SEDA – RAISK – NÄGEMA ja 3D-EEEES!!! + tõlkimatu sõim tartu 4D ja 2D kinode aadressil.

  2. MNC, üleeilesest alates on võimalik ekraanis 3D vaadata ja see film jookseb seal rõõmsalt. 🙂

  3. uuuhf…danke 🙂

  4. Tartus on 3D?

    P.S
    Hea arvustus.

    Tugev stiil ja asjakohased vahemärkused. Ehmatasid mu isu Miami Vice’i mõnda osa uuesti vaadata kohe mitu nõksu väiksemaks. Ben Stiller ei ole seal, ma loodan, mõni korduv tegelane?

  5. Kõikvõimsa imdb järgi lasti tal õnneks vaid ühes osas Fast Eddie Felcherit mängida.

  6. Ma nägin treilerit üks päev ja mõtlesin, et peale koletiste seal küll muud vahtida pole. Tuleb vast ära oodata aeg, mil asi on illegaalsetel teede kaudu hangitav, kinno küll ei kutsu.

Leave a Reply

