BELKA I STRELKA. ZVEZDNYE SOBAKI

Kosmosekoerad Belka ja Strelka imdb`s

Venemaa

2010

Lavastaja Inna Evlannikova

Häälitsesid Anna Bolshova, Jelena Jakovleva jne.

Kolm minutit enne filmi lõppu ärkasin ma üles, ringutasin, vaatasin ehmunult ringi ja avastasin, et ma olen kinotoolis magama jäänud. Pöördusin vaikselt kaaslase poole ja küsisin:

“Mis viimase kahekümne minuti jooksul juhtunud on?”

Tema vastu:

“Ma ei tea, ma just ärkasin.”

Venelaste joonisfilm sai selle tembuga auväärsesse tabelisse “filmid, mille ajal ma olen kinosaali magama jäänud”, mis näeb välja selline:

FILMID MILLE AJAL MA OLEN KINOSAALI MAGAMA JÄÄNUD.

  • “Kahe maailma vahel”
  • “Keegi ei tea midagi Pärsia kassidest”
  • “Särav täht”
  • “Kosmosekoerad Belka ja Strelka”

Niisiis võib Inna Evlannikovat õnnitleda, sest nii auväärsesse tabelisse iga film ei saa. Kes kavatseb seda filmi vaatama minna, siis kindlasti soovitaks seda teha Solarise Kinos, sest seal näidatakse seda 3ds. 3d tähendab omakorda seda, et sa saad endale tumeda prillid ninale ja keegi ei näe, kui sa magad ja sul on vähem piinlik. Tsiteerides klassikuid: 3d FTW!

Kuigi me kaaslasega jäime (teineteise teadmata) magama, siis nii uinutav ja igav kosmosekoerte film polnud, kui tunduda võiks. Vähemalt esialgu oli linateose tempo päris hea ja jalutati sissetallatud “loomad möllavad linnas” rajal. Lühidalt räägib film sellest, kuidas tänaval elav rott (Hollywoodi filmis oleks tema häält teinud Chris Rock), tänavakoer Strelka ja tsirkusekoer Belka satuvad jamadesse, mis päädib kosmosesse sattumisega. Kurjad koerad, kuri koerapüüdja, paks siga, lilla elevant ja papagoi, kes meenutas papagoid lapsepõlve multifilmist, kus oli Boa ja mingid teised tüübid veel- kõik on olemas. Samamoodi on klassikaline (loe: igav) kogu tegevustik. Filmi päästis mingil määral see, et kogu kompott polnud liiga Ameerika, vaid mõnus vene puudutus oli asjal juures. Kohati küll Sirbi ja Vasara, CCCPi ja muu NLile omase atribuutika rohke pildilolek häiris, aga see on pigem minu personaalprobleem.

One Response to “BELKA I STRELKA. ZVEZDNYE SOBAKI”

  1. Neist tehti hiljem vist topised mis käisid üle liidu näitustel.

Leave a Reply

