THE OTHER GUYS

Varuvõmmid imdb’s

USA

2010

lavastaja Adam McKay

osades Will Ferrell, Mark Wahlberg, Steve Coogan jpt.

Aasta 2010 on komöödiafilmide osas olnud lausa õudne. Linateosed mida natuke ootasin olid pettumused, rääkimata linateostest, mida ma ei oodanud. Ei ühtegi säravat pärli, ei ühtegi filmi, mida tahaks uuesti vaadata. Mis tänavusest aastast meenub: Mullivanniga minevikku- pettumus; Grown Ups- pidasin vastu umbes pool filmi, enne kui saalis väljusin; Erinevad tobedad romantilised komöödiad ja eeldada võib, et midagi on veel olnud, mis hetkel lihtsalt ei meenu. Võib öelda, et Jaerock Lee poolt juhatatud Lõuna-Korea Rändtsirkuse sõul Saku Suurhallis sain ma rohkem naerda kui kõigi tänavuste komöödiate ajal kokku. (Siinkohal kutsukski soovitama häid komöödiad tänavuse aastanumbriga)

vahemärkus: Mõtlesin, et vaatan kinode kodulehtedelt üle, mis filme ma tänavu vaadanud olen ja ma ei leidnud ühtegi viidet või kohta, kus oleksid kõik tänavused filmid ülesloetletud. Mismõttes nagu?

Nagu ikka elus, lööb välk selgest taevast. Välja arvatud muidugi juhud, kui me elu all mõtleme loodust- siis lööb välk pilvisest taevast. Igatahes. Varuvõmmid on olnud tänavusel komöödia-aastal meeldiv erand. Nimelt on tegu ühe vähese naljafilmiga, mis mind naerutada suutis. Korduvalt ja läbi filmi. Pinnas selleks just väga soodne polnud. Adam McKay eelmine film “Kasuvennad” oli piinlikult halb film ja peaosalised Wahlberg-Ferrel pole minu favoriitide hulka kunagi kuulunud. Pigem vastupidi.

Wahlberg ja Ferrell on vastastikku üle laua töötavad kaks New Yorki kontoripolitseinikku. Ferrelli tegelaskuju on paberimäärimist südamest armastav mees, kes veedab päevi nina arvutis ja hoidub kõigiti väljaspoole kontorit minemast. Wahlbergi tegelaskuju on klassikaline kõvamees, kes peale ülemaailmse spordistaari vigastamist on taandunud kontoritööle- samas on mehel kindel siht enda positsioon linna tippvõmmide seas taastada. Kuid kahjuks on tema plaanidel ees NYPD staarpolitseinikud Sam L. Jackson ja Rock. Kuid peale kahe staarvõmmi “ametist taandumist” satuvad Ferrell ja Wahlberg jälile ülemaailmsele finantspettusele.

Varuvõmmid ei proovi üle oma varju hüpata- film on täpselt nii tobe nagu võinuks karta. Aga pagan, Wahlbergi ja Ferrelli omavaheline keemia toimib suurepäraselt, dialoog on mahlane, film on täis tobedaid stseene (hääletu kaklus politseinike matusetel) ja liigub tempokalt. Lisaks toimivad politseinikeduo-ajab-koos-pätte-taga põnevuskomöödiad minu puhul alati. Vabalt võib olla, et praeguse seisuga naljakaim tänavu kinolevisse jõudnud film.

18 Responses to “THE OTHER GUYS”

  1. Kuule, hei! Kuidas sa Will Ferrelli ära kannatasid, ahh?!
    Aga olgu, kuna sa seda filmi nii hirmsasti haibid, siis ma vaatan selle ka ära. Will Ferrelli kohapealt pigistan silma kinni.

  2. Ma kardan, et Will Ferrell on päriselus samasugune karakter, nagu ta on oma filmides. Vot see oleks raske juhus, tõsiselt. Häbi oleks ka!

  3. “I Love You Phillip Morris” jõudis ekraanidele aastal 2010 ja on minu isiklikus filmiraamatus seetõttu ka antud aasta film. Muidugi seda oled ka juba näinud. “Four Lions” on üsna kõrgelt hinnatud pila, ent jantlikust satiirist paremini töötas hoopis tõsisem draamaelement. “She’s Out of My League” oli suure eelarvamuse järel üllatavalt vaimukas ja kohati lausa värskendavalt vahva. Aga ega midagi rabavat huumorižanrisse tõepoolest lisandunud ole.

  4. MacGruber
    Get Him to the Greek

  5. Tead, komöödiad tihti ei olegi naljakad.

    Nalja sai täiesti mõnusalt A-rühmas ja veel märksa rohkem Machetes.

  6. Tead, Ninja Robot, vaata see Scott Pilgrimi film ära. Kuigi kõik kiidavad, pole mul motti nii jura treileri ja süžeekokkuvõttega filmi vaadata. Teeme nii, et kui sulle ka meeldib, siis ma vaatan ära.

  7. Loen juba vähemalt kümnendat Jaanuse kommentaari (erinevates blogides) stiilis: “sitt treiler, ei taha vilmi vaadata” jne. Nende kommenteerimiste asemel oleksid jõudnud filmi juba ammu ära vaadata ja ise sitatünnid valla päästa.
    Kuid nüüd sõltub kõik Ninja Robot’st…

  8. Kas ma soovitan Pilgrimi vaadata- jah.
    Kas mulle meeldis/kas ma vaataks seda kunagi uuesti- ei.

  9. Nonii nüüd on Jaanusel dilemma…

    Aga muidu NR, komöödiatest võiksid uurida selliseid seepe nagu Parks and Recreation, Community ja Modern Family või pole seebid sinu tass teed?

  10. Tead, seebid on ägedad küll. Samas läheb aur hetkel sellele, et USA Office`ga järje peale saada ja An Idiot Abroadi osad ära vaadata.

  11. An Idiot Abroad – nice.
    The Ricky Gervais Show on sellele hea lisa.

  12. Rõõm muidugi näha, et Soprano on liigesepõletikust üle saanud ja hakanud jälle täislauseid kirjutama, aga matemaatika on mehel ikka suti sitt. Täiesti kindlatel andmetel ma ei ole enam kui neli-viis sellist kommentaari teinud. No saja protsendi ulatuses statistiliste andmetega mängimine sinu vanuse ja filmivaatamisstaaži juures, olgu siis tegu isegi aeg-ajalt pärsitud kirjutamisvõime ja popkornisõltuvusesa mehega, on suti palju.

    Tead, no natuke tunned huvi siin ja natuke seal, aga no keegi mõistlikku vastust ei anna ka.

    Ikka on vastus, et aga no mulle meeldis. Mida sellise vastusega peale hakata. Ei ole ma lollim ega targem kui enne.

    Ninja Robot meil siin sööb ka Hollywoodi toitu justkui ülepäeviti, saa nüüd mehest aru, aga ta vähemalt ütleb kui ikka päris junnimekk küljes on.

  13. No kui küsid ühelt mehelt, tal popkornist pilves pilk ees, siis lähed küsid ikka kelleltki teiselt ka.

  14. Aga, Soprano, sinu peaaegu mehistumine sellest filmist rääkides veenis mind.

    Kõike seletav ja kõikidele küsimustele vastuse andev postitus tuleb!

    Ma vaatan selle ära.

  15. Tahtsin sulle seda tegelikult öelda juba pärast teist või kolmandat kommentaari, aga siis andis liigesepõletik veel tunda.
    “Anyone that didn’t watch it is a motherfucker.” – Guillermo del Toro

  16. Ma viitsisin su postitatud videosid vaadata umbes täpselt nii kaugele kui ta selle lause ütles ja siis ma vaatasin, et seda videot on mingi 20 minutit veel ja mingi päss hakkas rääkima, kuidas see koomiks ta päris eluga seotud on ja siis ma panin kinni.

    Aga see, et Guillermo del Toro nii ütles, on argument küll.

  17. Ta ju siiski peaaegu tegi Kääbiku filmi.

  18. Ja on juba väga mitu aastat peaaegu teinud ühte Lovecrafti filmi.

Leave a Reply

